Livin’ La Vida Loca


Dagarna går fort nu, och det mesta känns bra. Fått igång träningen riktigt ordentligt igen också, och det känns gryyymt bra. Skolan går bra, börjar komma ifatt en del nu. så jao, det mesta känns alltså bra. Känner mig ganska positiv även om denna dag inte har varit den bästa på länge, men så äre ju ibland. 

Som alla andra så längtar jag ihjäl mig till våren och sommaren. Inte bara för att vädret utan allting som kommer hända. alla kentkonserter och alla festivaler oh allt. mmmums.

jaja. nu ska jag köra lite plugg, sen snacka loss med matilda och sen sova. Imorn är det fredag, fina fredag. endast roliga lektioner, efter skolan blir det en sväng i gymmet, sen hem och ganska direkt vidare ut till Tildusen ((: i love it  


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0