the heartache can wait


Nyss hemkommen från staden. Blev inte mycket, ett par hängslen och en film. Ikväll blire att träffa Nellie&Karin, även kallade Grisen&Nogger. Kommer nog bli väldigt kul, för som jag saknat er!
Men innan jag åker dit ska jag veeerkligen försöka få nått gjort på rummet. Det har nog stått stilla ett tag nu.. Ska väl måla något så inte väggarna är tomma, det är ganska läskigt att ha tomma väggar efter att ha haft affisher oh annat uppe på hela väggarna.. höh.

Igår kunde jag inte somna, igen. Somna runt tre, oh då hade jag ändå bara sovit ca 5 timmar natten innan... får hoppas det ändrar sig snart.




grå och förstörd.. hm, ganska passande för tillfället känns det som.

Avtryck
Postat av: nela

du är fin, mandi :*

2010-01-02 @ 19:26:09
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/
Postat av: Matilda

amanda min vän, bara för att jag letar efter några bilder på dig & mig här så kollar jag igenom alla din inlägg & tänkte bara säga att denna bild på dig min vegn är jävligt fin.

puss!

2010-02-13 @ 17:05:40
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0