veckan som gått, veckan som kommer.


Veckan har varit lång men väldigt skön. Innehållit väldigt mycket träning, nästan för mycket (?). Men som sagt, den har varit grymt skön. Har hunnit med en del plugg också oh även det känns skönt. Idag är det lördag oh jag blev väckt halv åtta av väckarklockan, ska det va så?? fick hur som helst ta mig ur min varma säng oh en och en halv timma senare befinna mig på valhall för att jobba på stödgalan från 9 till 19. En dag full av väntan på att åka hem känns det som.. menmen, ska inte klaga, det har ju faktiskt varit helt ok kul (:'
Nu är jag iaf heeelt slut. ska försöka somna snart oh gå upp ganska skapligt imorn så jag inte förstör min dygnsrytm helt oh hållet nu ju. Sen blire bara att ta det lugnt, städa lite :( oh typ.. måla? för det har jag inte gjort på ett tag nu.

Oh jag skojjar inte när jag säger att jag skulle kunna göra vad som för att spola fram tiden till tisdag. känns som det kommer bli en så himla fin och bra dag på p3 guld. gahhhh va jag längtar!

hepp, detta blev ännu ett trist inlägg som typ noll stycken orkar läsa. haha men skitsamma, skönt att skriva av sig.
nu ska jag sova. Godnatt





d u ä r d e t b ä s t a j a g v e t, min vän. höhö

Avtryck
Postat av: Matilda

men du min vän, vilket röj det är på dom här!!!!!!?



du er beeeest =)<3

2010-01-16 @ 23:47:30
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0