When you´re gone..


Idag har varit en jävligt fin dag. Har verkligen mått super oh livet har känts så lätt. Oh det känns som om några veckor framåt kommer vara så. Oh när dom veckorna är slut, så börjar kent turne. oh fy fasen va jag är pepp oh ahhh. sån jädra längtan som ibland kryper fram alldeles för mycket så det hela kan sluta med att jag sitter oh gråter. Låter töntigt och konstigt. Men det bryr jag mig inte ett skvatt om, för inget är bättre än att bara stå där, stå där oh se dom. höra jockes röst flyga in i öronen oh typ.. känna sig hög? i ca två timmar. för efteråt är det inte mycket man kommer ihåg..
Oj, nej nog prat om dom.

Imorn blire skolan - gymma - simma - hem - plugga - soooova. underbart

Avtryck
Postat av: MMMMM

hög är nog rätt ord. & jag dör om vi inte fixar boende!!!!!!!!

2010-01-13 @ 15:12:25
Postat av: nela

det känns fan som att man är i himlen. för det är nog helt ärligt den absolut bästa känslan som finns, i hela världen. helt sjukt.

2010-01-13 @ 18:44:22
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0