•Youuuuuu´re so vain


Idag blev de alltså linköping. Väckarklockan väckte mig runt sex.. men om jag inte minns helt fel så va jag typ vaken då? har varit vaken lite då och då hela natten. DET ÄR JU SÅ JÄVLA KALLT i detta hus. usch.

Väl framme i Linköping så va klockan ca halv nio.. så vad gör man? man går in på mcdonalds oh sitter där oh glor. (y)

Blev inte mycke inhandlat idag iaf. En stickad tröja bara. Oh så kollade jag ut en klocka som jag köper på mpndag när jag är i Västervik ^^,

Hm, har inte så mycket att skriva känns det som. Är ganska pigg nu av någon dum anlednig. vill va trött ju :(
Men är väldigt glad att jag inte är som de flesta andra här som börjar skolan imorn. mohaha på er!

nej nu drar jag nog på en film eller nått annat trevligt tidsfördriv.
v i  h ö r s 

Avtryck
Postat av: Matilda

ja mohhahaha på dom!



HAHAHA, ja vi är två snela MEN snea vänner. min vän.

hahah, ja den körde vi ett tag, den med barnet alltså. lite kul. visst manda?

2010-01-07 @ 23:35:58
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0