ensam lång väg hem

ligger återigen ensam i mammas oh pappas dubbelsäng med ett helt hus fullt med tystnad. lika läskigt som vanligt att somna själv, men som sagt, im pretty used to it by now.

Dagen har spenderats i sommarstugan med linn,jennie,moder oh fader, och självklart mina små kissebebisar. blev lite vattenskidor tills motorn till båten gick sönder,jag fick simma iland, eller aa, kom lite mer än halvvägs då mamma kom oh mötte mig med lillbåten oh sen fick vi dra den stora båten med den lilla in till land, haha. Så nu får vi se när det blir vattenskidor nästa gång :( hur som helst, dagen har varit kanon, lite mycket regn där på slutet bara.

Imorn väntas jobb igen, sen hem oh städa oh fixa lite för att på kvällen göra ingenting, är ledig på fredag så ska njuta lite av att innan jag somnar inte behöva ställa någon klockan (vilket jag säkert lär göra ändå, faast, inte på 05.27 (y) )

jajajaj. nu ska jag se lite the hills oh sedan sova, stolt över mig själv att klockan bara är lite efter halv tio, brukar lägga mig i sängen iaf nån timme senare, fnisssss

godnatt

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0