love is not a maybe thing.

min helg bestod av fin konsert med fina vänner. det va lasse w i västervik och jag tror jag nästan fick en liten kentkick, fast lassekick då. alltså var konserten väldigt bra och låtlistan va toppen, och fiolisten va rolig. resten av helgen tillbringades med matilda, maja och kicki-ni är bäst,ok? :)

Idag är det måndag och en arbetsdag blev avklarad för lite mer än två timmar sedan. Börjar tröttna lite nu, fast ska verkligen inte klaga, för jag saknar det när jag inte jobbar, hah? weirdo, get help. hur som helst, tre veckor kvar bara, oh lite mer än fyra veckor kvar till skolstart och jag kan knappt vänta. ska bli sjukt skönt att komma tillbaka oh få igång hjärnan igen.

Som sagt, det är måndag kväll, jag är ensam hemma, igen. börjar bli alldeles för van vid att vara ensam hemma nu, och blir mer oh mer sugen på att skaffa något eget, fast inte lika sugen på att betala massa grejer som jag har chansen att få gratis.. men blablabla. Vad händer en kväll som denna då? Jag ska snart diska lite till, städa lite till oh sedan cykla ner oh hämta matilda som slutar jobba runt 8. greeeat!

Min systeryster oh hennes girl är hemma nu också, fast inte hemma just här, dom är i sthlm nu men ska träffa dom imorn då et blir en sväng till stugan. kanooon.

nehe, det va lite av det som händer, vi hörs, snart igen.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0