painted by numbers

seg dag på jobbet med alldeles för många bakfulla arbetskollegor (vet, det där ordet låter jätte vuxet:o). Det har i alla fall varit härligt väder, man får väl se det positivt antar jag.

gårdagen var toppen, och det är ganska förståligt varför så många va såpass bakis som de var antar jag. intressant att se alla skådisar så.. ja, så partyglada också, hah :) hur som helst, va hemma runt halv ett, klockan ringde halv sex, pigg tjej? hmmmm njaae :)

kvällen kommer bestå av lite städning oh sedan ska jag ta med mig min lille vän,kameran oh leka lite modell te i garaget, i brist på annat. haha:) några the hills/laguna beach avsnitt hinner jag säkert med att se också. great!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0