tillbaka till världen

sitter här i min soffa, hungrig som jag vet inte vad och trött som jag absolut inte vet vad.
spenderade min natt i hultsfred, runt halv fem började jag och Oskar traska hemåt, jag sov 4 timmar och gick sedan vidare hem till Isabelle som inte ens hade gått oh lagt sig än, kanon :) Vi stängde på lite desperate houswifes oh sov lite. Inte så lång stund efter kom Lisa och Emily hem, fast dom gick därifrån ganska fort. Vid tolv tog jag tåget hem mot vimmerby, gick hem, såg nog ut som ett levande lik, eller en zoombie, eller nått annat konstigt. men skitsamma, jag kom hem i alla fall och jag har inte ätit mat på två dagar och börjar bli hungrig som fasen nu

nepp, dags att laga mat, eller ta cykeln ner oh dra en pizza.. (=


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0