when you least expect it

en dag fylld med arbete ute i regnet har faktiskt varit bättre än vad det låter. inte varit mycket folk i pakren idag, vilket betyder att jag och emelie hade tid att kolla några föreställningar, och som vanligt blev de mesta på katthult, haha. men blablablabla, nu är klockan snart halv tio, jag har hunnit med att se två the hills avsnitt oh jag är ganska säker på att jag kommer hinna med fler innan kvällen är slut. Imorn blire att gå upp runt halv tio, göra sig iordning oh sedan åka ner till staden för att möta upp min bästaste fluga! :) ska shoppa gärnet lite imorn, tanken är att inhandla ett par converse, en bh, kanske nån tröja, en spidermandräkt, platttång och kolla på skateboard eller longboard.. hm, känns som jag kommer va fattigast i världen sen.. men skitsamma (h)

men jao, nu ska jag döda ännu några avsnitt med the hills, sedan släcka ner för att soooova :)


gooood, så fin :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0