en hel del



HEJ!

De senaste dagarna har bara flygit förbi så har knappt haft tid med att blogga. Var som sagt barnvakt i tisdags och onsdags, helk okej kul, haha :) På onsdagseftermiddagen tog Matilda och jag bussen till Verkebäck, köpte maaaassa godis och åkte sedan vidare till stugan. Tog ett kvällsdopp och spenderade resten av kvällen framför TVn med en dålig film och en jääättegod godispåse.
Igår, torsdag låg vi oh flötade ute på udden aaaaall day long! Det va riktigt härligt, faast inte lika härligt efteråt tyckte Matilda som brände sig ganska rejält, hihih.

Nu är det fredag och min vän har lämnat mig. Ligger hemma in tha sägni och ska snart börja städa lite för att sedan återigen slå mig ner här och kolla på massor med filmer. Härlig dag! Man får ju passa på när man är ledig liksom :)

Hörs sen!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0