(:)

Okej, först en liten topp 3 lista på de låtar jag tycker är bäst på nya skivan

1. Passagerare
2. Respekt Ärlighet Kärlek
3. Team Building

Oh nu över till dagen!



Jobb mellan 7-16 som vanligt, kom hem runt halv fem, blev lite tv tittande och nån timme senare tog jag skateboarden bort till Karin, vi tog en promme, eller aa, hon cykla, jag åkte bräda. Tog lite kort oh sådär också ju, som vanligt (;

Sen när det roliga var slut var det dags att laga mat oh börja packa inför imorn, drar till Maja dirr efter jobbet, så jag hoppas jag inte glöt något.

men nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska sitta här oh glutta runt, dags att sova!


Karinkarinkarin (:

Godnatt, hörs på lördag när jag kommer hem från Majsen (:

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0