For what it's worth, I love you



Klockan är inte ens halv elva och jag är redan hur trött som helst. Ganska tur att jag inte gick på den där parkfesten alltså, faaast ne.

Imorn blire  att gå upp tidigt, eller ao, typ 9, ta upp näten oh rensa dom lite sen åka in till stan en sväng. kolla lager 157 och skateaffären, awesome!

Men nu äre dags för lite OC, helt galet att jag tycker det är så sjukt bra även att det är typ.. a jag vet inte men typ tionde gången som jag ser vissa utav avsnitten. höh :)


RAAAAWR

Avtryck
Postat av: matilda

vafan. oc utan mig :(((((



och ja, grey's var sorglig, och mamma blev rädd för att jag grät så mycket. haha. nu har jag sett allt iaf. Du vill inte att jag berättar va? ;)



och du, om du nu ser detta ikväll, så tänkte jag bara meddela att jag snart ska sova för att jag är sjukt trött, så vi hörs i morgon på telen. Hoppas att du har tid att prata lite när jag är påväg till linkan.



puss min vän! <3

och ey, stek åt mig med, ok? (hade helst varit i stugan jag med..)

2010-06-04 @ 22:52:24
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0