hiphoprappjapp yeah

Kom precis hem från resecentrum, skjusade ner nina, kan ni tänka er? Amanda Månsson, kvinnan som brukar sova bort hela dagarna satt vid klockan tio på en cykel påväg ner mot stan! Inte varje dag (:

Just nu ligger jag oh flötar i sägnen, dricker lite krusbärsläsk (jättebra och jättenyttigt att starta dagen med de har jag hört). Oh vad händer idag? Hm, funderar på om jag ska ta cykeln ut till Matilda oh döda några timmar där ute, brukar gå lättare att göra det där än här hemma :) (y)

Jahopp, vad hände igår då? Jag mötte upp Nina på stationen lite innan två, vi tog oss, efter mycket kämpande upp oss för en lång backe och sedan tog vi en fika och störde oss på allt snack om bröllopet, haha. Vi bestämde oss sedan för att snabbt cykla hem oh lämna Ninas grejer och sedan spendera några timmar på ALV, så så blev det! Rolig dag, faaast, hade nog klarat oss utan regnet! :)

Bilder från igår:


Va? Neeeej, bilden inte alls photoshopad!


Nina köpte Emilmysse

HAH, oh my.. bjuder väl på den antar jag, x)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0