In the happyland

Ok, lördag, dag 3 på sommarlovet.
Igår va de källängs"festivalen", haha, passande namn, verkligen. Det var trevligt antar jag? Träffade en hel del gamla goa vimmerbybor oh det är ju aldrig fel :) Började med lite förfest med Matilda, Maja, Kicki, Mogge och Moa, sen runt elva drog vi ner till källängen, och ja, tre timmar senare ungefär satt vi i bilen påväg hem. Härligt kväll! (Bilder kommer såfort jag får tag på Matilda)

Vad händer idag då?
Jag gick upp för någon timme sen, har hunnit få i mig lite frulle och nu hade jag tänkt att njuta av mina nya vinylskivor som jag köpte igår, åkte upp till linkan en liten snabbis med pappa igår också, och självklart kunde jag inte låta bli att handla upp alla mina pengar på skivor typ. haha. En Band of horses, en lundell och en Jenssen :) KANON.

hursom helst, åter till frågan , vad händer idag? Mamma och Pappa är i stugan och lägger i båten oh mixtrar, så nu vill jag dit och premiär åka mina nya vattenskidor, ska bli gött som fan!
Men jao, kanske blir det en sväng ut till åhl ikväll? får hoppas på det :) Men tills dess, städa rummet!

Shit, det mest mumligaste inlägget ever, men skitsamma :) Hörs seeeen/snaaaart!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0