jag vet inte vad jag vill lyssna på

Hemma från Åhl nu, ganska slapp dag, men skön. Åkte upp oh hälsade på Mogge en sväng där även Tobbe befann sig :) Åkte moppen hem sen, jag är så himla grym på de, verkligen... hah

Så nu ligger jag återigen i min sägni oh bara gör ingenting. är sugen på att kolla på någon film, men den film som jag är sugen på att se har inte släppts än, tydligen. ( The killer inside me ) verkar jättebra! + att dessa två är två utav huvudpersonerna!


Kate Hudson & Jessica Alba

Vad händer annars ikväll? hade tänkt att snart gå ut till garaget oh måla lite på skateboarden oh sen umgås lite med min blåslagne fader. okej, inte slagne, men blå, eller hm, mer röd. Han ramlade idag och har nu halva pannan full med sår. Så då är han kanske värd lite umgänge..? :D

Hörs senare, har lite bilder från idag också oh sådär :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0