men jag bara flyter med.

Okej, igårkväll va... en skum kväll. vaknade upp med hela mitt golv fullt med kentfåglar som jag rev ner igår, svullna knogar och helt svullna ögon, hoppsan!

inget hultsfred alltså, troligtvis inget kent heller då. men, för att se det positivt, ska lägga ner lite pengar på att istället se lundell, lasse och the sounds. får väl nöja mig med det I guess..

Denna dag har inte varit den bästa, segt på jobbet, min sötis skådespelare var ledig, så hade ju ingen att kolla på, och så har nig jag  varit allmänt tråkig oh nere. menmen, efter jobbet imorn tar jag bussen ner till sommarstugan, flyga omkring lite på vågorna med nya vattenskidorna, ska bli så jäääkla gutt att få den där "vattenskidekicken" haha.

Nu är det dags för ett L word avsnitt och sedan ut oh klippa lite gräs tror jag.. oh sen läggdags, kuul

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0