New found land

Dagen har varit toppen, jobbet va roligare än vanligt och gick fortare än vanligt. Oh kan en kanonbra arbetsdag avslutas på ett bättre sätt än att chilledilla lite med Matilda i nån halvtimme? naaaae! + att se Erik utklädd till clown, hah :D

Min kväll har bara sprungit iväg känns det som, har inte gjort särskilt mycket, väntat på att klockan ska bli läggdags, vilket den är snart. Ska börja ladda ett l word program så jag har nått att somna till, saknat de fasen, kollade på typ 2 program om dagen ett tag, oh nu har jag inte kollat sen i januari.. haha, anteckna det,tack.

Vi hörs imorn, runt nio, ska dra oh åka gokart direkt efter jobbet så är hemma lite senare!


köpte ny skjorta idag med, oh så drog jag på mig en liten slips, haha geek


What we had before is never coming back

Avtryck
Postat av: matilda

svikareeeeeeeeeeeee :(

2010-06-28 @ 23:46:34
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0