Onsdag - dodgeboll


Robins bild. Jag och Lisa

Hade Dodgeboll med skolan idag, + utklädning. Roligare än vad jag trodde det skulle vara, när jag vaknade imorse va jag så jäävla sugen på att bara skita i den här dagen och sova bort den. men, ganska glad för jag inte gjorde det :) Efter skolan blev det som vanligt häng med gerda, isabelle, lisa och NINA, för första gången på flera liv ungefär, härligt! :)

Oh nu sitter jag hemma, nedervåningen är fylld med en massa grannar som är här för att gratta pappa, lite småtrist, men god tårta.

nepp, nu ska jag prova lite kläder oh kolla vad jag ska ha på mig imorron, SKOLAVSLUTNING liksom, helt sjukt. Ettan har gått sjukt fort, undrar ofta hur allt hade sett ut om jag fortsatt i västervik.. menmen, nöjd med att jag bytte! :)

okej, nu ska jag sluta mumla- prova kläder oh sen lite greys oh sen lite oc, love it!

oh just de :D Har en fin liten Linakompis som har en ipod över så snart köper jag mig en ny livspartner :D AWESOME

Avtryck
Postat av: matilda

great ju :D

2010-06-10 @ 17:34:56
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0