Paperweight

Jag vet inte varför menjust nu känns det som om jag skulle kunna skriva om allt och ingenting hur länge som helst. Men klockan är läggdags och jag har min första riktiga arbetsdag imorn. Skulle verkligen vilja att imorn var den 15 augusti så att det va den sista. Och att jag skulle ha en veckas sommarlov, förhoppningsvis befinna mif i Oslo, oh sen komma hem och börja skolan igen, för fasen vad jag saknar den, och er.

Nu ska jag och min vän sova, vi hörs imorn.

.. Oh det där om hultan och kent, det blir nog att kolla massa annat hela dagen och sedan få en helt okej plats.. jag menar, det finns ju annat att göra än att lägga ner halva sitt liv i kent? ( omg, did I just say that..? )

Hur som helst.
Godnatt!


Kvällens film, så himla fin!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0