snabbis

Okej, Lite om dagen:

  • Skolavslutning, jag fick en hultsfredsbiljett av skolan för bra närvaro oh sånt, blev glaaad
  • Åt pannkakor
  • Drog hem till G & I där snart hela vanliga gänget snart befann sig + Lisa och Lina. N'r klockan var två började de flesta bli ganska fulla, (måste väl påpeka att jag INTE var en av dom). När klockan va fyra va de flesta ännu fullare oh sen började alla nyktra till och jag åkte hem.
  • Väl hemma satte jag mig oh la in massa musik på min nya ipod som jag köpte idag av Lina, kanooon.
  • Nu är det snart sovdags , men först lite OC
yeao, härlig dag alltså! Imorn blire lite sovmorgon oh sen en kort sväng upp till linköping eller massa häng på stan med Moa och Matilda, senare på kvällen blire Ladiesnight oh sen lite källängen om vädret tillåter.

Ha det bra


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0