Uffe och jag



Sitter ute på balkongen oh lyssnar lite Lundell och känner kvällssolen mot ryggen, awesome! Ska snart tvinga med fadern min ut på en pyttepytteliten övningkörsrunda oh sedan dra ner till ica för att köpa lite mackor oh skit tills imorn (:

Förövrigt älskar jag vädret, just nu känns det verkligen som sommar! och älskar att det imorn bara är två veckor kvar till kent och tre dagar med festival, oh så älskar jag att min vän har fått sommarjobb så att det sågottsom är säkert att vi åker ner till turkiet en vecka i höst, GREAT!

Nepp, ica kallar, kanske hörs sen!

Avtryck
Postat av: matilda

woooooooohooooooooo! vi ska ragga turkar 8D



men ey, har du vattnat blommorna? :D:D

2010-06-22 @ 21:58:54
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0