Whats the point?

Huvudvärken har släppt, lite i alla fall. Sömn löser alla problem :)

Nu har jag precis börjat städa lite, ska hoppa in i duschen snart oh sedan skala potatis, yey. Framåt eftermiddagen/kvällen kommer min vän hit, blir antagligen att glo någon film då eller något, vi har blivit så tråkiga på senare dar!?!? kollar bara film, vart har Baffy & Slaffy tagit vägen? och våra versioner av madonna? okej, nu säger jag inte mer för då kommer ni tro att vi är helt sjuka i huvudet, vilket vi är? men ändå,haha.


Avtryck
Postat av: matilda

hahahha. ja, vi är grymt tråkiga :((( Vi får fasen hitta på något nu! fast inte idag.. för mitt hår är, ja du vet :) som alltid :))

2010-06-21 @ 14:36:46
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0