22.32


Efter en mysig kväll fylld av Fotboll, Toast och premiär av Greys Anatomy så ska jag nu sova. Torsdag imorn, skön dag- efter skolan blir det gymmet ett tag oh sen hem oh veeerkligen försöka göra det där jävla musikgenre arbetet, ska ju va klart på måndag, inte ok :(

Hur som helst, Greys va bra, dock fortfarna alldeles för lite MerDer. Jag menar, hallå? det är ju dom serien handlar oom i grunden.. får hoppas på en ändring på det snart!

Nepp, nu ska jag sova, oh för er som undrar, om exakt en vecka vid den här tiden står jag nog oh halvgråter till mannen i den vita hatten med jocke två meter framför mig.
livet är vackert.. ibland :)

Avtryck
Postat av: matilda

åååååååååh. fan va bra vi ska hare! :D:D:D

nu ska jag keka pizza. peace! :)))))))

2010-03-04 @ 17:03:27
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv;jaaaaaa :DDD

2010-03-04 @ 19:16:15
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0