äh,bara svälj det oh glöm det


är glad för att jag äntligen skrivit klart en artikel

blev inte lika glad när jag insåg att jag ska skriva en till likadan


ser fram emot imorgon, ser fram emot tisdag, ser fram emot lovet som kommer gå åt till att plugga en hel del. så jag kommer ifatt med typ ALLT, skulle va underbart.

just nu sitter jag här, med bubelvatten, klappade nyss ett äpple, trodde av nån anledning att det va nån slags porslinsskulptur ända tills jag kände att det blev kladdigt.

snart skiter jag nog i den andra artiklen, kommer på ngn bra ursäkt och visar upp den andra som jag blev redigt nöjd med, oh är inte lärarna nöjda vet jag inte riktigt vad jag gör, börjar smida väldigt onda planer kan jag tänka mig.

godnatt

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0