allt började med en jävla pizza, och slutade med en pizza


tre dagar i Oslo som varit bra. bilder kommer när min kamera har levt upp.

saker jag insett/lärt mig

jag ska sluta bry mig om folk jag egentligen inte bryr mig om, och om dessutom inte brys sig om mig

folk förvånar en heeela tiden, och man ska inte "fastna i någon" (tolka det som ni vill), finns alltid andra människor som kan betyda lika mycket som de tidigare

åka lastbil är gratis, och ganska mysigt

att stå gaanska långt bak på en kentkonsert är inte så himla kul, speciellt inte om dumma norrmän står framför som är fulla och som inte kan låta bli att stå oh hångla under halva konserten, och som dels nyps om man försöker gå förbi dom, dumma alltså

ok, mycket mer, men detta var vad jag kom på just nu.


nu ska jag fortsätta skriva på alla artiklar som jag känner ig stressad över eftersom dom ska vara inne imorn.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0