:)))))))))))))))


bra dag. väldigt bra dag! mitt humör har gått i vågor, mindre bra kanske men är på det bästa humöret man kan va på långt längst där inne. Kent i örebro känns just nu inte så långt borta, förhoppningsvis blir det att gå med Elin, sova hos mammas kusin och åka med nån snäll lastbil dagen efter :) kanon

oslo känns också som om det kommer bli bra, kanske den bästa veckan på väääldigt länge? hänga med syrran oh annat trevligt folk, + se kent i en fin stad. kanon

Sommaren känns också så himla bra just nu. sommarjobb är ganska säkrat, dra till Oslo såfort jag får en ledig tid, massa stugan med de bästa människorna, matilda, mogge oh även massvis med bus med Maja oh Kicki ofc! ska väl även försöka trycka in en oh annan kentspenling då med :) kanoooon

Och just nu sitter jag och lyssnar på Lundell. Kollar på min finfina bok som ligger bredvid mig, Pluras självbiografi resa genom ensamheten . ska bli intressant att läsa så småningom. Snart anländer Kusin Robban för att hjälpa pappa massa grejs om hans hemsida, ska lära mig massa grejer om den oh sådär. oh jag hoppas till tusen att mitt kusinbarn Nelly är med. skulle va kanooon


jao, positivaste inlägget någonsin tror jag? :D oh det är ju positivt, antar jag,haha. hejsvejs

Avtryck
Postat av: matilda

hahahha, ja fy fan. Sötare får man leta efter. Kommer kolla sönder dom där nu känner jag. haha.



Amandajävel :( jag vill också.

2010-03-01 @ 18:45:54
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0