(:


Hemma efter en jävligt skön dag i stugan. bilder kommer senare, om dom blev bra, ;) Ska snart dra av mig all kläder, som jag inte alls hade behövt eftersom vädret är toppen idag. Sedan ska jag börja måla oh fixelidixa lite med en tröja som jag igår kom på värsta snygga designen till. den läggs säkert upp här sedan, om den blir bra. hah :)

hoppas alla har en bra dag.

Ikväll är det seriefinal uppe i lkpg, kent i köpenhamn och vart är jag ikväll? :( i tvsoffan oh glor på jävla melodifestivalen. buuh. (va bara tvungen att få ur mig lite negativitet :) )

Avtryck
Postat av: matilda

tack min vägn, din med :D feting!



Har inte råååååd.

Så jag får ligga på golvet och gråta istället :)

2010-03-13 @ 17:24:22
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0