Hide and seek



helgens största händelse (för mig) : Plura tagen för kokaininnehav. Finns inte så mycket att säga antar jag.. hans kommentar till det hela var att han va full, kunde inte stå emot och ångrade sig djupt. Dumma gubbe! väx upp nån gång. Dock hindrar inte detta mig för att om lite mindre än två veckor åka och se dom (eldkvarn) i Västervik.


Hade tråkigt, målade en stor Jocke på min vägg. Började skriva kent där också av alla fåglar.. insåg efter ett tag att det inte va så kul så kom inte så långt.


Vit t-shirt med fågelmönstret i rött. Efter typ 2 timmars arbete är jag faktiskt ganska nöjd. en aning stor bara men det går oh fixa med lite tofsar här oh där :)


Jahopp. Så kan det va, Imorn har vi studiedag. skönt. Sova ut lite oh sen ner till stan, ta ut eldkvarn biljetten om jag har råd, sedan fara till Gamleby för att tillbringa eftermiddagen och kvällen med bästa knugorna. På tisdag är tanken att åka in till Vvik oh hälsa på gamla klassen en sväng, kan bli kul. Oh så fyller ju Jocke år också.. 40 jävla år... läskigt. Men jag antar att det blir något slags firande av honom med Matulkisen :)

men nu ska jag snart sova. kanske dra på ett avsnitt skärgårdsdoktorn program innan? Hm.. sånt som märks :)



Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0