kent


Onsdag.
Gick upp jäävligt tidigt, alldeles för tidigt med tanke på att vi gick oh la oss ganska sent och vi sov 3 pers i en 90 säng. hah, mysigt. tog bussen till linköping vid sex, slapp betala, maskinen funka inte oh sen somna vi oh vips va vi framme, HOPPSAN. hihi. när vi va framme halkade matilda lite, det va kul oh efter ett tag hittade vi brofittan. xD efter att ha gått fel håll ett tag, matilda vänder sig oh säger (ganska högt) "MEN DÄR ÄR JU BROFITTAN" hahah. sen körde vi den på repeat några gånger eftersom att vi är så himla roliga. huuur som helst - väl framme vid cloetta så satt det där två söta brudar som vi efter några timmar hade ganska trevligt med, Diana och Lisa. Väl inne va vi sura eftersom insläppet va väldigt knäppt, (som vanligt antar jag, men ändå). Var inte alls nöjda med våra platser med tanke på att vi hade köat sen typ 8 på morgonen... menmen, nu i efterhand hade vi nog inte kunnat få bättre platser, mellan martin och jocke fast mest åt martins håll, kanon ♥ 



Spellistan va fin, tycker dock det är lite trist att de är så himla lika hela tiden, lite mer variation hade inte varit fel. har inte hittat spellistan men den såg ut ungefär som alla andra, kevlarsjäl spelade dom, det va fint oh jag fällde en liten tår. 
midvh va lika vacker som vanligt, och rysningarna va lika härliga som vanligt. gåshud över hela kroppen oh när de röda fåglarna poffades upp flög det igenom ett stort  lyckorus som sitter kvar än, fy fan va bra!



Lyckades fånga Maritns handduk som jag, Matilda och Diana delade på. + att snubben som fångade jockes svettband va konstig oh inte ville ha det, haha, men det va ju bra tyckte jag för nu sitter det på min arm så fint så. 


love it

martins handduk, fin huvudbodnad.. nått oh satsa på kanske



 
OWC, efter lite strul, haha. vid 00.22-00.27 låter jag roligt oh sjunger om att sommaren är kort... vafan?

Jao. det va lite om den dagen, skulle kunna skriva en jävla massa mer, men ska inte trötta ut er allt för mycket.

hejsvejs

Avtryck
Postat av: matilda

hahahahahahaha. garvar ihjäl. x)

ååååååååååååååååh. fan amanda, vad bra det var!

(skröt lite för adam idag om jocke och handduken, haha. äntligen någon som sa "vaaaaaaaaaaah" och var heeelt farsinerad. eller nåt)

jocke är snygg.

martin med faktiskt. vi gillar honom nu.



jag vill med till örebro :(((((((((

2010-03-12 @ 21:58:28
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0