lonely, i am so lonely


Sitter just nu ensam i Maja och Kickis rum, glor på allt gamlebyfolk som går förbi samtidigt som jag kollar på massa smala sussie klipp. haha, pölsa i mitt ♥ asså.

När knugorna kommit tillbaka drar nog vi oss till ica för att köpa det mesta som behövs för en fläskkväll. GÖTT


jahopp, eftersom majaset inte hade några bildare på sin dator ens så fick det bli en google bild. oh titta där, vad äre man hittar om inte juust det huset jag sitter i just nu. hah, (jag har tråkigt och garvar åt det mesta,ok?)

mest åt det här: blablabla tio i tolv nån annan: 11.50 alltså? haahah. så min humor


hepp, nu kom mogge hit, fast han gick lika snabbt, tråkigt. nu ska jag göra nått. hörrrrrrrs

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0