majs


Dagens stora händelse, Mogge har skaffat tandställning, oh varför jag skriver det, har jag ingen aning om. Men saknar den pöjken så kanske hjälper om jag skriver en rad om han? höhö

Dagen har som de flesta andra dagarna denna vecka varit grymt seg. Oh jag har som vanligt inte börjat på mitt musikgenre arbete.. ahhh. inte ok!!
Menmen, skolan rullade väl på bra, planerat radioprogram oh på idrotten.. ja vad ska man säga.. haha. vi hade massa konstiga lekar för temat va "skratt" de ni!

Jag hade sjukt tråkigt förut, så vad gör man? jo man feting kollar igenom alla garderober man har oh testar en jävla massa kläder, oh när man är klar med det så börjar man packa massa skit till kommande kentkonsert. haha. mitt liv är så hiiimla roligt :) not. usch, varför använder jag det uttrycket för?

Aja, knäppt inlägg,jag vet. Men nu ska jag lämna er ifred, förflytta mig till duschen, sen vidare till sängen för att kolla nästa veckas greys avsnitt, eftersom jag händelsevis kommer råka gör nått helt annat nästa onsdag klockan 9 :)


insåg att det va ett tag sen jag la upp en bild, eller, det va det väl inte. men ändå, ser ju lite roligare ut. Så här äre ju en bild på min manliga sida.. haha. :) vill dock ha tillbaka den där luggen :(

aja, jag har damp ikväll känner jag hejdå.

Avtryck
Postat av: nela

aw. mogge & tandställning! så sött! :)

2010-03-05 @ 17:37:47
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; :DDDD oohhh!!

synd att logan gick bort men ändå :OO



näää usch jag är INTE söt men det är DU:*

2010-03-06 @ 18:43:41
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0