örebro snart


Om ungefär en timme kommer Elin och hennes moder och hämtar mig, åker då upp till Hova ( halvvägs till Oslo så kan ju vägen, höhö) sover där inatt och imorn åker vi vidare upp till Örebro för att på kvällen (såklart) kolla sista kentkonserten på ett tag! tråkigt, men lite skönt att återgå normalt till skolan och allting. Hoppas i alla fall på en jävligt bra spelning, att dom spelar chans och du är ånga, skulle vara så himla fint.

Dagen idag har varit toppen, laserdome oh annat skoj med klassen oh event. as kul :D

nepp, dags att packa, vilket jag började med alldeles försent igår med tanke på att jag fick springa efter mitt tåg jag skulle åkt med till hfred.. fick sitta på rese i typ 40 min, kul!

aja, vi hörs, försöker skriva ikväll annars på onsdag, kommer nog inte ha tillgång till internet imorn!

puss eller nått :)


rawr (;

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0