pluggelipluggplugg :)


OJOJOJ. har suttit oh pluggat hela kvällen verkligen, skrivit tre sidor snart, GÖTT. Har börjat få roliga sms från Matilda min vän som är oh partajar i Överum nånstans, vill också vara med :( men hursomhelst. hon har rivit ner nån persiän och blablabla påminner om blablabla jävel. hahah, hon är lite rolig, min vän. hihi.

Imorn är det fredag, fint, spela in ett radioprogram på morgonen så att vi har det gjort, sedan får vi se vad som händer, sen har jag lunch i tre timmar, TRE TIMMAR, omg. Antar att jag tar mitt förnuft till fånga oh sätter mig oh pluggar :) fan va bra jag är ibland,hah. Kvällen kommer jag ägna åt skärgårdsdoktorn heeela kvällen. + baka pizza. fin fredag jue. Och på lördag drar jag till Matilda, like it!


haha, söt gammal bild.

Avtryck
Postat av: matilda

haha herre. sötisar vi eer :)

2010-03-19 @ 14:39:15
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0