usch då.. god morgon :(


jag sov alllldeles för länge idag, vaknade lite innan tolv.. inte okej! kommer ju fasen aldrig somna ikväll... illa.

Började i alla fall dagen med ett skärgårdsdoktorn avsnitt, längtar ju ihjäl mig efter sommaren nu! :O hur som helst, sen gick jag ner oh käkade rostade mackor.. MUMS. underbar start på dagen, om man då bortser från att jag sov 70 år längre än planerat. Idag ser väl planen ut följande: gå upp oh se ännu lite skärgårdsdoktorn, sen plugga lite, sen hälsa på farmor och på hemvägen plocka upp Nina på resecentrum. Ska ta massa kort ikväll osv... Oh så måste jag ju packa! åker till Oslo imorn :D

det är vackert... ibland :)

Avtryck
Postat av: nela

det är vackert..ibland.

åh.

2010-03-21 @ 18:37:27
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0