whats matter to you, doesn´s matter, matter to me


Imogen heap, kanske ett av Usas bästa band, enligt mig.

kvällen har varit... blä. allmänt nere och grå. sista 20 minuterna har jag ägnat åt att diska och pluggat till redovisningen imorn.. men nu lägger jag ner skiten, det får gå som det går. känns som det kvittar. Jag vill ha nästa vecka. Oslo från måndag natt till torsdag eftermiddag. Kent på onsdagen. underbart! Oh så kommer jag hem på torsdagnatten, skola fredag, vilket bara är kul för fredagr är naaaajs. på kvällen äre eldkvarn, sen lörsdag, söndag, måndag, KENT. tisdag,onsdag, torsdag blir jag örebrobo. underbart det med. hm, okej, nu blev jag på bättre humör när jag insåg hur de kommande veckorna ser ut.. bra antar jag

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0