All these things that I've done



Jag har sovit cirka 12 timmar inatt och ungefär 10 igår. Men är ändå så sjukt trött.

Under helgen började jag tänka, på allt du sa den där natten då vi var vilse i en storstad långt härifrån. Allt det där om att man träffar nya mäniskor som ger kan ge en så himla mycket. Att man inte ska falla neråt hela tiden. Se saker på ett bättre sett, på ett enklare sett. Du var förbannad och jävligt ledsen just då, så allt lät så själviskt och elakt när du sa det. Men ändå, på något vis så himla rätt.

Jag skulle kunna fortsätta. Men som sagt, jag är helt slut, ni vet, trött. haha, det där lät drygt.

vi hörs inom kort. Hade tänkt att ändra lite på desigen idag.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0