jävla rubrik

sitter alltid och tänker på vad jag ha för rubrik innan jag ska skriva ett inlägg, därför blev denna rubrik som den blev.

hur som helst, ska precis börja städa oh mixtra lite fort som tusan, sen drar jag till Hultsfred för att spendera min kväll tillsammans med finaste brudarna. Kanske till och med natten? humhum...

Pappa har konstutst'llning imorn, den börjar vid 10, och enda möjliga hemvägen eller hur man ska säga är at åka med 7.12 tåget om jag ska hinna hem i tid, och det låter inte allt för underbart en lördag efter säkerligen inte en alls för lugn kväll.. menmen, får se hur jag gör ^^ :)

nej nu ska jag städa, kuuul :)


gullig bild från fisketävlingen igår, hur matilda och jag ALLTID lyckas med att se så otroligt fula ut har jag ingen aning om.. men vi lyckas alltdi väldigt bra med det.. illa.

Avtryck
Postat av: matilda

verkligen alltid.. vad ska vi ta oss till?

2010-05-14 @ 16:03:09
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0