lonely lover

Mätt och belåten efter massa chokladpudding oh massa kex sitter jag med två datorer framför mig, den här, som har internet och skoldatorn som jag skriver på. Gjort klart mediekunskapsuppgiften och skrivit lite på fanzinet ^^ gött (:

Nu ska jag börja traska uppåt, krypa ner i sänger och avsluta dagen på samma vis som jag gjort de senaste dagarna-kolla på ett avsnitt eller två av Queer as folk.



Imorn är det Onsdag. Ska skita i första lektionen i morn, känner att jag behöver sova ut, har nog inte sovit igen sen i helgen ännu oh går mest bara runt och är trött när jag är i skolan. Så tar bussen vid 11 eller tåget vid lite innan tolv oh har matte i några timmar, sen hem för att vid kl.5 va på körskolan på sån där kurs i fyra timmar... :(



jagvetinte

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0