oj då..

Oj här har det varit tyst idag, inte ok.
har haft fullt upp hela dagen dock, började med 3 timmars svenska, sen drog jag, Gabbi och Nina en pizza på lunchen eftersom det var äcklig korv i skolan (måååste dock sluta käka pizza oh köpa annan skit innan jag blir pank). På eftermiddagen hade vi fotokurs^^ ägnade tiden åt att redigera klart en grej som vi va oh filmade för några veckor sedan som ska läggas upp på TEDx (en sida fullt med föreläsningar världen över).

Efter skolan och efter extralektionen drog Gabbi och jag hem till Gerda och Belsebuben där även Lisa och Nina befann sig, efter Lisas delikata chokladpannkakor begav vi oss bort till skatehallen. Skulle nog inte vilja påstå att det där med att åka i ramp är min grej, ramlade ganska rejält två gånger så halva min röv gör ganska ont nu (haha). Meen, man kan ju inte va helt awesome första gången man åker juuu?

Påvägen hem åkte jag iaf vanligt, vilket gick betydligt bättre och jag insåg att något av det underbaraste som finns är att ha solen i ögonen och åka skateboard i en lite sluttad backe så man slipper ta fart. Då är livet härligt!

Nepp, mycket text utan nån särskild mening, men whatever :) haha, va konstig jag låter.

Ut till garaget för att leta efter syrrans gamla skor oh sen in och se Queer as folk sen äre godnatt.

hörs imorn!


Avtryck
Postat av: matilda

knåda :O gör du :O dom där bilderna?

varför gör ingen annan det dåå :(((((((((((((((((

2010-05-11 @ 15:05:47
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0