Popadelica '10

Okej, here we go! räkna med maaaaassa bilder (y) (:


Salem Al Fakir - riktigt bra, faktiskt. tycker verkligen inte om honom i vanliga fall men live var han grym!


Erik


Ola


Ola,Amanda (jag hade solen i ögonen, därav den mindre gulliga minen!)


Toooooppen


Hästpojken


Hästpojken


Hästpojken


Jag drog bort för att kolla på The Mobile Homes i hopp om att kanske få se en liten snutt av Sami. Men icke.. Men Andreas Tilliander var där( [: ), och den här gulliga gubben som ser ut som han i BWO. haha. Förövrigt så var det inte allt för mycket publik på dom.. jag oh max 10 till stod längst fram vid kravallstaketet, och kanske ca 20 pers i resten av lokalen.. pinsamt


The Pipettes. Riiiiktigt bra var dom!


Ola hittade sin drömtjej, eller ja, detta är en av alla de tre som han hittade under denna kväll. (:


Gullpöjkar


Pontus och Alicia (:


Timo


Ola och den snygga bruden där i bakgrunden, rawr!


The Sounds.. och oj vilken bra kvalla det blev på bilderna nu :O men ne, inte mina bilder, min kamera låg fetinginklämd i min ficka så det blev inga bilder på dom. Men fy fan... Bästa jag sett på sjukt länge!

Jao, det var årets Popadelica. Nu äre bara att ladda inför Siesta som är om ca tre veckor! :)



Avtryck
Postat av: Moa

WOHO! mycket bra dag:D och SIESTA kommer bli ännu bättre!!!!

2010-05-02 @ 19:05:45
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: johanna

KARRO JU. HON GÅR I MIN KLASS!! :O :O

2010-05-02 @ 19:56:21
URL: http://johannafalk.devote.se

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0