trött och lite allt möjligt

ligger nu äääntligen hemma i min säng, bev som sagt hultsfred igår, vilket var trevligt. Hemma hos I och G runt två, vi började baka muffins, eller aa, jag började baka muffins och dom sat oh sa hur jag skulle göra. runt tre bestämde sig isabelle och jag oss för att kolla film. såg inte speciellt mycket av filmen, vaknade då och då av att belsebuben slog mig eller åratade om något. haha. så jao, när klockan ringde runt halv sju och det var dax för mig att börja vandra bort mot mitt tåg var jag inte den piggaste.

menmen, Jobb idag, eller aa, vet ifan? x) pappa har ju som sagt konstutställning, så antar att jag ska gå runt och vara trevlig osv.. kooom gärna och håll mig sällskap!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0