25

oj, klockan är redan fem.. vart tog dagen vägen?

Jag hatar att jag har någon dum känsla ino mig som skriker till mig: GÖR NÅGOT, DU VET JU ATT DU VILL GÖRA EN MAAAASSA SAKER! DO IT DO IT DO IT! oh så en annan känsla som bara: meh lägg av, skitsamma va du vill, du orkar ju inte göra nått ändå, HA HA ha.

ja.. oh sådär har det hållt på ungefär hela dagen och jag har knappt fått nånting gjort.
jag ångrar mig att jag inte följde med mamma till Huskvarna, antar att det fått mig på dåligt humör, men kanske hade det varit värt det? att sitta hemma oh ha all tid i världen medan du stressar runt på ett sjukhus, försöka att inte falla ihop, försöka att hålla alla tårar inne. usch.. dåligt val av mig, att stanna hemma.


nu säger jag väl samma sak som jag alltid gör " nehepp, nu ska jag städa lite... " bara så alla vet så städar jag inte så ofta som det kanske verkar. "städa" är bara en så himla bra undanflykt.

men ja, jag ska inte gå iväg oh städa nu. men nånting ska jag göra. för nu har jag suttit inne oh inte gjort nånting alldeles för länge.


Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0