27

Sitter just nu i skolan och gör nästintill ingenting. har varit och solat nyss, vilket var otroligt skönt. Kollade nyss fronter där det stod att vi inte har någon lektion på onsdag morgon. vilket betyder att även denna vecka kommer innehålla 3 sovmornar till 12.15! uuuunderbart må jag säga! :D

nepp, nu ska jag plugga nånting i väntan på att min vän ska sluta :)


HAHAH, kan vara den fulaste bilden jag har sett på länge, men skitsamma. HAHAHAH, ok kan inte sluta garva åt matildas näsa xD
men ääääsch, vad jag vill säga med bilden är iaf att vi fyra ska ha en toppenkväll ikväll! :)) <3

Avtryck
Postat av: Matilda

JAG HAR ORANGE HÅRA

2010-10-04 @ 13:02:42
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0