29

usch usch uuuuuusch! vilken djävulsk dag. Åkte som sagt till Gamleby igår, där var det som vanligt hur trevligt och härligt som helst, faaaast, dagen efter :( när klockan ringer kvart i fem när man somnat ca halv tre, då är man inte så jäkla pepp på nånting överhuvudtaget. speciellt inte sitta i en buss i två timmar och sedan vara väl förberedd på att ha en engelskaredovisning.. som ni kanske förstår gick redovisningen åt helvete, och återigen börjar mitt boende i sthlm att svajja.. åh, hoppas verkligen att det löser sig :(

Oh så inte nog med det.. har trorr att jag har sovmorgon imorn, men neeee, det är nästa vecka :| :(

ae, cpdag helt enkelt.. nu ska jag dra på lite lasse/kent/bruce ett tag innan jag ska ta med mig min vän kameran ut en sväng tror jag..

//amanda

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0