30

klockan är snart nio och jag ska precis gå och borsta tänderna och krypa under täcket för att läsa tills jag somnar, vilket alltså inte lär bli så många sidor. min kväll har varit seg, jag kom aldrig ut med kameran, jag körde en sväng med pappa istället. jag har de senaste dagarna insett hur lika vi är, oh fyfasen va jag tycker du är bra!

Och juste, boende i stockholm är fixat! ska bo hos några grannar i sommarstugan, dom bor knivsta, vilket är en bit utanför, men äääsch, bara jag har atk över huvudet så är jag så nöjd så.

Nu ska jag som sagt sussa. Vi hörs imorgon. Då ska jag försöka vara lite gladare oh inte lika mycket "skiter i allt". ae,usch,nu fick jag panik över engelskaredovisningen igen.. balle

Godnatt!

//amanda

Avtryck
Postat av: Matilda

haha balle.



Åh :D jag blir så himla glad när ditt boende är fixat! Älskar det lite! :D:D

När var du ute och körde förretsen? Såg nämligen en gla bil åka genom rondellen vid st1 när jag åkte hem med bussen ;) hehhehe

2010-10-05 @ 21:25:23
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0