55

Usch vilken dag! Allt började efter lunch tror jag, matte i 1,5 timme och jag fattar ingenting. dåligt. sen gå runt i hultsfred i lite mer än en timme för att vänta på att Matilda ska sluta så vi kan ta bussen mot stan oh shoppa loss!! meeeen, när vi klivit av bussen oh allt och är uppe på stan för att ta ut pengar, då hittar jag inte min plånka. Så jag har troligtvis tappat den på bussen. kuuuul. SÅ jag ringde klt för ca en timme sen oh förklarade allt och han sa att han skulle kolla upp det och sedan återkomma. men nu har det ju som sagt gått en timme och han har inte hört av sig än. skumt.. borde kanske ringa igen? blää, hatar sånt här lite.

Avtryck
Postat av: anonyM

haha är det du som är balleeeeen?

2010-10-26 @ 08:21:33
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0