56

klt är inte min vän

Fick tag på klt idag, efter att ha ägnat större delen av kvällen igår åt att sitta i telefonkö.. KUL. dom sa att de inte hittat den, så jag ringde och spärrade kortet för ett tag sen. Bra Amanda.

Förövrigt har jag just nu engelska för er som undrar. Sitter och mimar lite med Elin och hon retar mig för att jag har en lättläst bok.. inte ok. hah:) I eftermiddag blir det störrmande media i 3 timmar = kolla på ett kentklipp och analysera den. Ganska chill:) Och efter skolan blir det lite häng med Lisa & CO. :))

nehepp, nu blev jag sugen på att kolla CO segermyhr så ska plugga klart :]]


HAH. kollade igenom lite bilder och hittade den här otroligt söta bilden.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0