65

Jag antar att allting kommer nu. Som nån slags spark rätt i magen, eller vad vet jag. Jag vill komma bort, kanske är 5 veckor i sthlm ganska perfekt just nu, kanske är det det mest opassande på länge? Jag vet inte. antar att 5 veckor nån annanstans hade varit lika bra, på nått Wasa hotell med äcklig personal? hah, ja kanske.

Min syster kommer hem nästa vecka. Och när hon kommer hem är det anntingen någon slags julafotn/påsk/midsommar, ja ni  fattar. eller som i detta fall, begravning. livet suger rätt hårt, ibland.

Nu ska jag ringa bästa personen jag vet. berätta om gårdagen och diskutera denna kväll.

Vi hörs.

Avtryck
Postat av: Matilda

jag älskar dig.

2010-10-31 @ 14:25:47
URL: http://matildastridh.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0