66

Oj vilken helg! Fredagen består i stort sett av en enda dimma, men gårdagen! efter ca 4 timmars sömn började jag och Alli vandra bort till Metropol, vi filmade några spelningar och det gick sjukt bra, ser verkligen fram emot att syssla med just det de kommande fem veckorna!
Efter åtta nångång efter en stressig nerriggning snålskjusades vi bort till Nina, och en stund senare kom även Ella, Elin, Gerda och Sandra. Vi förkrökade lite och sen promenarade till Metropol, igen. där blev det dans till Familjen, dans till en massa annat, träffade fint folk och vips va klockan lite efter två och det var dags för hemfärd, och jag tror att Emilia aldrig har hatat mig så mycket som hon gjorde den bilresan :)

hepp, nu ska jag upp i duschen och sedan nästan gå och lägga mig?:o är hur trött som helst.

och juste, mitt dumma internet har sagt upp kontakten med mig, har alltså inget internet på mitt rum och jg tror nästan att jag kommer avliva ikväll.. illa.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0